Csim

Det blir inte alltid som man har tänkt sig eller som man skulle önska. Karin har opererat ryggen och klarar just nu inte av att ta hand om några hundar och har därför tvingats till det svåra beslutet att omplacera Csim.

Csim har nu flyttat hem till Eva och brorsan Kenszo i Vadstena.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Karin blir frisk snabbt och att någon annan lycklig liten hund får henne till matte i framtiden ❤

Det här inlägget postades i Csim. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Csim

  1. brittp123Britt skriver:

    Fy så jobbigt för Karin. Håller tummarna för att Csim kommer att trivas hos Kenzo och Eva.

  2. Karim skriver:

    Tack snälla Martina! Å tusen tack för den fantastiska lilla hund du lät mig ta hand om! Hon finns för alltid i mitt hjärta <3<3<3. Och tack Eva för att du kom som en räddande ängel. Kram

  3. evashundar skriver:

    Ja, om jag fick bestämma, så skulle jag verkligen önska och bestämma att Csim skulle kunna vara kvar hos Karin. Jag kan verkligen inte med ord beskriva dessa dubbla känslor som jag känner. Denna stora sorg och saknad jag vet att Karin känner, gör att det gör ont i mig! Samtidigt denna lycka, att få hem lilla Csim till oss!

Kommentera

