14 dagar

Det har hänt en del på 14 dagar.

Tror förresten att jag glömt att skriva att jag har märkt svanstippen på Pricken med lite vit tippex. Lite smidigare att slippa vända på Pricken och Proppen varje gång man vill se vem som är vem.

Så här livat ser det ut när maten befinner sig retfullt nära men ändå så långt bort:

14-dagars bilder

Proppen 14 dagar

Frank 14 dagar

Pricken 14 dagar

Ettan 14 dagar

Tvåan 14 dagar

Detta inlägg publicerades i Veckobilder. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 14 dagar

  1. Sara skriver:

    Herre gud vilken fart det är på dom det händer verkligen mycket på kort tid 🙂

  2. Cissi skriver:

    Vilken aktivitit 😀

    Börjar bli dags att planera in en resa söder över tror jag, vi får väl se hur länge jag kan hålla mig 😉

  3. Malin skriver:

    Kan ju inte låta bli att titta på de gulliga valparna. Lycka till i valplådan!!

Lämna en kommentar